Sunday, February 16, 2014

" ... Apa yg suami suka , tu yg kene pakai ... "

" ... Apa yg suami suka , tu yg kena pakai ... "

Assalamualaikum
Hah ! Nie bukan pasak bisnes.
Tapi pasal ain ngan hasben.. hihihi
( konon2 je taknak update selain bisnes , huhu :p )

Ok , arini nya cerita .
Beli baju ain sebab baju seemmmuuuuaaa dah tak muat!
Arrggghhh!  Tensen gila bila baju nak pakai takde.
Tshit duk uma pun dah tak muat.
Terpaksa pakai baju hasben.
Perut makin besar.
Dah 6bulan, lagi 3bulan lagi.
Nak taknak kene beli juga...
Nasin baik la dapat BONUS SHAKLEE..
ALHAMDULILLAH.. :)

ok, lepas zohor, pergi discus umah cust kat duyung.
Bincang pasal KANOPI utk bulan3 nya.
ALHAMDULILLAH.. Murah rezeki tahun ni.
Tiap2 bulan ada job kanopi..

After tu terus pergi JJ.
Tapi dah pukul 4petang.
Confirm hasben nak rush.
Sebabnya nak main FUTSAL je!
Ggrrrr geram!
Hehehe

Masuk JJ, tengok baju sumee mahal..
Takde sale!
Arrggghh! Menyirap lagi!
Muka dah start buat muka masam kelat2.
Confirm hasben lak menyirap.
Tapi dia sabar je.. hehe
( Sorie yunk :p )

Terus keluar JJ tak jadi beli .
Dah pukul4stgh.
Takde mood dah.
Ajak balik.
Mood sedih gila! :'(

On the way balik , tetiba nampak Keluargaku.
Hasben ajak pergi.
Ain pun on je.

Hah! Baru murah2.
Senyum jap. Huhuhu :D
Cari punya cari, last2 suruh hasben je carikan.
Ain pergi fitting baju, hasben kat luar cari baju.
Sekali dia bagi, mcm2 baju.
Ada yg ok, ada yg tak.
Dia ok, ain lak taknak.
Last2 pilih je sume baju yg hasben suka.
Teringat pesan ayah masa selepas malam habis majlis kahwin kami.

" ... Dah ada suami ni, apa yg suami suka suruh pakai, tu yg ain kena pakai. Kalau ain tak suka, tapi suami suka, pakai apa yg suami suka ... "

Hah! Dengo tu..
Pesanan ayah.
So, ain ikut jela.
Kadang2 tanya gak hasben..
" Ok tak syg pakai nie ? "
" Tak cantik la syg "
" Alaa, tapi syg suka "
" Ishk,  baik takyah tanya abg kalau dia yg bagi keputusan gak "
Hehehehe :p

Dah kahwin ni, kena la ikut apa yg suami suka dgn tak suka.

Ok, dah abes cerita ain.
Saje nak tulis kat blog. Huhu..
ok byeeeeee!!! ^_^v

No comments: